CONSELL DE GREMIS

10
JUN
La CEC llança una campanya que posa l'accent en la importància de cuidar el que tenim a prop: el Comerç de Proximitat

Sota el lema "Principis per recuperar els principis" la campanya destaca els valors que diferencien i defineixen el comerç de proximitat i la importància que té per a la societat

Es tracta d' una campanya de conscienciació i promoció de comerç de proximitat impulsada des del sector a nivell nacional, amb finançament de la Secretaria d' Estat de Comerç.

En un moment de gran transformació global, on es fa més necessari que mai l'aposta per un model de ciutat sostenible i respectuós amb medi ambient la Confederació Espanyola de Comerç (CEC), en col·laboració amb totes les seves organitzacions, ha volgut posar l'accent en la importància de recuperar quatre principis bàsics que són l'ADN del comerç de proximitat i que sembla que havíem oblidat: Proper, humà, fresc i sostenible.

Aquesta campanya de conscienciació, impulsada des del comerç de proximitat a nivell nacional, pretén obrir els ulls als ciutadans sobre l'important que són els nostres productes locals i els comerços dels nostres pobles i barris, que complint amb la seva vocació de servei són factor essencial en la nostra societat. Des de la pandèmia, s'ha posat de manifest l'imprescindible que és tenir un comerç pròxim en els moments més crítics, per poder garantir les necessitats més bàsiques. La importància de saber que pots comptar amb l'experiència i el tracte personalitzat i proper que brinda el comerç de proximitat i que el fa únic i necessari.

El president de CEC, Rafael Torres ha fet èmfasi en la necessitat de donar suport a les "pimes, micropimes i autònoms, que suposen el 95% del teixit empresarial del comerç del nostre país, i que representen tot un referent dels nostres entorns. El nostre sector el conformen 393.287 empreses que representen el 12,3% del total del teixit empresarial a nivell nacional, donen ocupació a 1.911.329 persones per compte propi i aliè i generen el 4,9% del PIB nacional. El nostre sector és, a més, la primera activitat del sector serveis amb més representació d'autònoms sobre el total d'afiliacions. Aporta empel de qualitat, vertebra els nostres pobles i ciutats i genera riquesa local".

"A més, ha afegit - la realitat ens fa veure que la decisió de compra passa també per pensar en com l'afecta al nostre planeta, per això aquesta campanya busca sensibilitzar sobre un consum responsable, pròxim, per una forma de comprar més respectuosa amb el medi ambient, i més contributiva amb els productors nacionals. Aquest canvi de mentalitat és cada vegada més present, i ha vingut per quedar-se"

https://www.youtube.com/watch?v=QuW-FLdzoj0

 

 



© CONSELL DE GREMIS   |   Política de Privacitat